חדשות ועדכונים

כל החדשות ›
  • סרטון חדש לפרסום 10

    סרטון חדש לפרסום 10

    הוידאו הוא המלך! כיף לעשות סרטונים בפייסבוק, כמו זה שעשינו עכשיו לפרסום 10! נכנסנו למשרדים, עשינו יום סבבה, חייכנו למצלמה, והתוצאה לפניכם....

  • דף פייסבוק חדש להכט& אפרים

    דף פייסבוק חדש להכט& אפרים

    איך אומרים היום? #התחלנו! דף חדש בפייסבוק להכט&אפרים, עם נוכחות בולטת במרחב הדיגיטלי. עשו לייק וקבלו עדכונים!

  • מיתוג מחדש לטקטיקה

    מיתוג מחדש לטקטיקה

    מזל טוב לטקטיקה, שאימצו נראות חדשה ומדליקה לקיץ.

  • ברוכים הבאים לרגב ביטוח פנסיה ופיננסים

    ברוכים הבאים לרגב ביטוח פנסיה ופיננסים

    לאחד מסוכני הביטוח הוותיקים בצפון יש שלושה בנים מוכשרים ששמקדמים בעזרתנו את רגב - ביטוח, פנסיה ופיננסים.

  • ניוזלטר חדש לאופנוסנטר!

    ניוזלטר חדש לאופנוסנטר!

    ברכות לאופנוסנטר - רשת האביזרים המובילה לדו-גלגלי, שבחרה להיות לקוחות של DPB ולהוסיף לסל כלי השיווק שלה ניוזלטר ייעודי.

  • אתר אתו"ס החדש. כש-האודות מככב"!

    אתר אתו"ס החדש. כש-האודות מככב"!

    חבאת אתו"ס - אגודת תרבות וספורט של עיריית חיפה, העלתה אתר חדש שבנתה חברת טייקו. כל הטקסטים על מעל 15 אתרים עירוניים ופעילויות חשובות שעורכת...

מיתוגים

השם הכט&אפרים מוכר לכל יזם, קבלן ומהנדס, והוא שם נרדף לאיכות ולפתרונות בנייה. לחברה 3 מפעלים מקצועיים המתמחים בעיבוד מתכת לבנייה, יצירת מערכות תלייה ופרופילים למחיצות ותקרות גבס. כמו כן, החברה מייבאת בלעדית מותגים מובילים בתחום הבניה, וגם, בזכות המיכשור המקצועי - מספקת פתרונות בנייה לתכנונים מיוחדים, בתקציבים מותאמים. 

מהר מאוד זיהינו את היתרון התחרותי של הכט& אפרים, וערכנו לחברה "רמונט", מתוך מטרה להתרחב לקהלים חדשים. 

תהליך המיתוג של הכט&אפרים היה מקיף בכל התחומים - יצרנו זהות חדשה במרחב הדיגיטלי, בדגש על שפה חזותית וטקסטים מותאמים, וכך הגענו לנישות חדשות ורלוונטיות - אדריכלים, מתכננים ומעצבים. 

עשינו מתיחת פנים לאתר, פתחנו דף פייסבוק חדש, ובנינו קהילה מפולחת אשר מתעדכנת בדיוור ישיר על כל החידושים בתחום. הנוכחות החדשה של הכט&אפרים היום, ממצבת אותו בחוד החנית של החדשנות העיצובית, לצד הדגשה של התמחות מקצועית ויכולות גבוהות למתן פתרונות בהתאמה לתקציב.  

איך זה נראה בשטח? היכנסו לכאן 

ליידי אי - מתוקה אמיתית

מדפי לה גארדיה הם אימפריה של מידוף שימושי לתעשייה, עם נפחים כבדים והתאמה מושלמת למחסנים, ארכיונים וספריות. מעבר לכך, בלה גארדיה עוסקים ביבוא ויצור של ארונות מתכת שימושיים לחללי עבודה ופנאי - חדרי כושר, בתי מלאכה, מתחמי עבודה משותפים, וגם משרדים וחדרי ישיבות. 

כמו עם הרבה לקוחות שלנו, אנחנו מציעים פתרונות כוללים - במקרה הזה, בנוסף לאסטרטגיה תדמיתית ולניהול הנכסים במרחב הדיגיטלי, אנחנו מנהלים את החנות המקוונת של מדפי לה גארדיה.

כדי ליצור את החנות הטובה ביותר ברשת, הייתה חשובה לנו ההקפדה על הפרטים הקטנים, שיווק נכון והתאמה לשטח. נכון להיום, החנות המקוונת של לה גארדיה צוברת תאוצה וחוסכת מהלקוחות את הטרחה להגיע לחנות הפיזית במרכז העיר. אנחנו מצדנו - נמצאים בקשר יומיומי רציף עם החנות והמחסן, מעדכנים את הלקוחות על כל החידושים והמבצעים בזמן אמת, מעצבים חווית קנייה מדויקת שמאפשרת לבחור את הרהיט המתאים יותר לחדר, לרכוש אותו בקלות, ולקבל אותו במהירות.

איך זה נראה בפועל? בואו ותראו כאן  
 

לה גארדיה

מפעל חוליות בקיבוץ שדה נחמיה הוא אחד המפעלים הוותיקים והגדולים בארץ בתחום פתרונות אחסון ומידוף טכני. המפעל מתמחה בפתרונות אחסון מיוחדים לנישות מקצועיות - עגלות טכניות לרפואה, למוסכים, ולבעלי מלאכה, פתרונות אחסון לספריות ולארכיבים גדולים כמו גם למשרדים קטנים. 

הגענו למפעל עם מטרות ברורות: לבנות מערך שיווק דיגיטלי מאפס. היה צורך לפלח את הקהלים השונים, להבין את הצרכים השיווקיים, אלו מוצרים זקוקים לדחיפה ואלו מוצרים שולטים בשוק, וכיצד להציע ללקוח תכנית פעולה סדורה, מותאמת אישית.

עבדנו בצמוד להנהלת המפעל ומחלקת השיווק, ופעלנו בהתאמה לקצב שהונחה על ידם. ביחד פיתחנו תכנית שיווקית מיטבית שפונה לקהלים מפולחים, ומספקת פתרון מקיף לזהות במרחב הדיגיטלי  - סרטונים ייעודיים, קידום ממומן, תכנים ברשתות החברתיות, הכל על פי התכנית האסטרטגית ובקצב מותאם. 

במהלך העבודה ניצחנו את האתגרים - בידלנו את חוליות ביחס למתחרים, יצרנו זהות דיגיטלית מובחנת למותג.
בנוסף, חיזקנו את הנוכחות של המותג בשטח -ברשתות החברתיות, בחנויות המקוונות, ובמנועי החיפוש. 

היכנסו לכאן והתרשמו בעצמכם! 

חוליות פתרונות אחסון

ניהול נכסים דיגיטליים הוא למעשה ניהול מרחב מקיף, מן המסד ועד הטפחות, ואנחנו נמצאים שם - בכל שלב: אסטרטגיה, תכנון,  ייעול תהליכי מכירה בסיוע טכנולוגיות מתקדמות, סיוע בבחירת מערכות דיגיטליות תומכות מכירה ושיווק, איפיון אתרים ואפילו עזרה בהגשת מכרזים (טכני). 

כל זה נעשה באמצעות פתרונות יצירתיים, ראייה מערכתית ושילוב תהליכי אוטומציה. פורמקס הוא המפעל הגדול והמקצועי בישראל בענף ייצור והתאמה של חזיתות ודלתות לארונות מטבח. 

אנחנו מלווים את פורמקס בהיבטים של אסטרטגיה ויישום שלה בפועל, באופן מקיף, במרחב הדיגיטלי: יחד עם מחלקת השיווק אנחנו מתכננים ומייעלים את מערכות המכירה, עוסקים באפיון האתר, מרכזים את התכנים השיווקיים ומתקשרים אותם במדיה החברתית, עורכים אוטומציות תקשורת, ופונים בפנייה ממוקדת ומדויקת לקהל יעד  מפולח.

איך זה נראה במציאות? היכנסו לאתר כאן 

פורמקס

אפרת היא בחורה נמרצת, תמיד לומדת ומשתנה.

יש לה תחומי עיסוקים רבים ותחומי עניין רחבים.

אפרת חיפשה שם מותג לעסק השוקולדים שלה שהיה בהקמה. משהו עם ניחוח של חו"ל מצד אחד ועדיין אישי - כזה שינסה ליצור זהות עם דמותה.

חיפשנו שם מותג שכמו תחומי העיסוק של אפרת נוכל למתוח אותו גם לבית קפה, עוגיות, בגדים ועוד...

כיום לצד עסק השוקולדים המצליח, פתחה אפרת חנות בגדים על אותו שם מותג.

בהצלחה!

כדי לקרוא על החזון האישי / עסקי של Lady E הקליקו כאן

ליידי אי - מתוקה אמיתית

איילת למדה עיצוב תעשייתי בחולון.

החלום של איילת היה חנות קטנה ומטריפה למוצרי עיצוב יייחודיים ומגניבים. חנות שכיף להכנס אליה וכיף לקנות בה דברים גדולים וקטנים. בנוסף לכך איילת אמדה את התקדמות עולם העיצוב הישראלי ורצתה להקים חלק בחנות שישמש כגלריה שתארח מעצבים צעירים ותקדם את התחום.

הרעיון היה ליצור חנות עם זהות. משהו כמו ילדה מגניבה ולקרוא לה בשם שיתייחס לעולם העיצוב והצורה וכך נולדה: צורה'לה!

כיום מגשימים את החלום המדהים הזה איילת, אריק, בעלה ובתם הקטנה נתנאלה.

החנות ממוקמת בבצרה ויש לה אתר אינטרנט ואפילו אפליקציה לסמארט-פון.

אתם פשוט חייבים לבקר!

הסטארט אפה חדש ME או my effect, בא לשנות את הדרך בה אנו גולשים.

בעזרת גלישה בפורטל החברה, נוכל כולנו לתרום לעמותות וארגונים שבחרנו.

גלישה, חיפוש ויורת מכך קנייה באתרים מוכרים וידועים, תעזור ותעביר תרומות למטרות עמן אנו מזדהים.

 

טקטיקה היא חברת לשירותי מוסיקה והגברה, ותיקה ממושב היוגב.

היה צורך ברענון המותג ולעשות ממנו משהו קצת יותר טרנדי וצעיר. היה צורך לשגר את כל האנרגיות המדהימות והחיוביות של עופר ותומר לקהל שלהם ובכמה מילים קצרות להפוך אותם מתקליטנים ומגבירים לחברה שיש בה שאר רוח אמיתי!

טיפלנו מעט בלוגו. את הצורה המוזרה של השבלול ירשנו והתבקשתי לא לשנות. אז גזמתי, הקטנתי, שיניתי צבעוניות ובעיקר חשבתי על סלוגן לאחר שיחות ארוכות עם החברה. מהם למדתי על העבודה הקשה בדרך לכל אירוע ושימת הלב לפרטים שקיימת בעסק. על כך ששירות אישי והכרות הם קריטיים עם כל זוג וזוג.

בשנת 2014 לקראת האירועים של הקיץ החליטנו יחד עם השותפים בטקטיקה לעשות רענון ללוגו הישן ולהביא את המיתוג של החברה לשנות ה-2000 עדכניות.

רוצים ללמוד על טקטיקה? הקליקו כאן

טקטיקה - לוגו חדש

קבוצת מלונות מטיילים, היא לקוחה ותיקה,

שהיתה צריך מתיחת פנים ללוגו לתקופה מסויימת.

חשוב לדעת, שמדי פעם צריך לרענן את פני המותג. גם בשביל הלקוחות וגם בשבילנו.

הצב נבחר ממזמן וחייבים להשתמש בו ולכן בחרנו לעשות שינוי צבעים בלוגו: לעשות אותו בולט יותר, צבעוני יותר, צעיר יותר.

לוגו ישן
לוגו חדש

ריבי היא מדריכת פילאטיס ותיקה.

לאסף, בעלה ולה היה רצון עז לפתוח מקום משלהם ברמת השרון.

אסף הגיע מאוד מגובש וידע בדיוק מה הוא רוצה.

הכנו עטיפה גרפית, צעירה, מרגישה, בעלת זרימה עם חיבור לטבע שיופיעו בה הצבעים כחול בהיר וירוק.

אסף הגיע מאוד מגובש. הבריף היה מאוד מסודר והתייחס אפילו לצבעי הפרקט ומכשירי הפילאטיס - וכך נולדה הפילאטיס!

הפילאטיס - Happylates

הילה בן ישי, מעצבת פנים צעירה ומאוד מוכשרת,

פנתה אליי בתחילת דרכה, על מנת ליצור זהות עסקית ברורה.

היה חשוב לנו ליצור משהו שונה מלוגואים שבדרך כלל רואים.

בחזון של הילה היא ציינה שהיא רוצה להתפרס בעתיד על תחומים שונים כמו, כתיבה למגזינים, תכנית טלוויזיה ועוד..

ולכן הלוגו: רב אשכולות - כמוה, עדין - כמוה ומיוחד.

על החזון האישי / עסקי של הילה תוכלו לקרוא כאן

לוגו וסלוגן הילה בן ישי